Re: pdfcsplain a pokrocile vlastnosti formatu pdf (delší)

Vlastimil Ott latex at e-ott.info
Fri Nov 5 14:25:06 CET 2004

Vit Zyka napsal/a dne 04.11.2004 23:50:

> Soucasne verze to jiz neumi. Muzete vsak pouzit utilitu pdfcrypt:
> http://www.sanface.com/pdfcrypt.html

Díky za tip. Píšete 'již to neumí'? Znamená to, že to uměl?

> pdftex neumi. Umi to vsak napr. Acrobat Reader 5 (zatrhnout u save as) a

Hm, to není tak hrozné, ta pdfka jsou v řádech kilobajtů, takže to
nehraje takovou roli.

> 6 (nutno zatrhnout ve volbach + save as) pro Win (nejsem si nyni jist
> jak pro Linux).

Dosud jsem byl přesvědčený, že ten software pro linux není?

Navíc chci pdf vyrábět TeXem, takže tohle mě stejně moc neosloví. Ale díky.

> Nemam osobni zkusenost; nevim vsak o aplikaci, ktera by tuto vlastnost
> vyuzivala. Tagged PDF ma umoznit extrakci obsahu dokumentu nebo

Některé (které?) kapesní počítače. Palmy? Nevím. Mám požadavek od
čtenáře, který uvádí tento důvod.

> Jake mate na mysli? Temer vse (krom vyse uvedeneho) muzete zaridit
> pomoci primitivu \pdfliteral, \pdfobj, ap.

To právě nevím, které další, chtěl jsem se o nich něco dozvědět. Mrknu
do manuálu.

Díky za odpovědi.

--vo

--