Medzery za znakmi ľ, ď, ť ...

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed May 12 18:29:03 CEST 2004

Ernest Beinrohr wrote:
> Zdravim, uz som skoro odovzdal diplomovku, ked som zbadal, ze latex ma
> daky zvlastny kerning. Po pismenach s makcenom: ľ, ď, ť a mozno aj inymi
> mi nechava skaredo velku medzeru (viz http://www.oernii.sk/sxool/tex.png )
>

> Neviete ako by sa to dalo odstranit?
> vdaka
>
> PS: Netusite preco latex ma taky cudny system na delenie slov? Pomaly
> kazde tretie musim rucne opravovat pomocou \hypenation{}

1) Ten link bohuzel neni funkcni
2) Kerning neni zalezitost LaTeXu, ale fontu. Jakym fontem to sazite?
3) System deleni slov neni dokonaly. Jake vzory deleni mate nactene?
    (pouzivate csLaTeX nebo Babel?)

Pomohl by vypis log souboru, nebo proste podrobnejsi informace. Takhle
se neda mnoho radit.

S pozdravem,

       Lubos Kloc