Medzery za znakmi ľ, ď, ť ...

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed May 12 18:26:51 CEST 2004

Ernest Beinrohr napsal(a):

> Zdravim, uz som skoro odovzdal diplomovku, ked som zbadal, ze latex ma
> daky zvlastny kerning. Po pismenach s makcenom: ľ, ď, ť a mozno aj
> inymi mi nechava skaredo velku medzeru (viz
> http://www.oernii.sk/sxool/tex.png )

Bohuzel mi to napise
You don't have permission to access /sxool/tex.png on this server.
Nevim tedy, o jaky font jde.
Ale narazil jsem na tento problem u kurzivy, resil jsem to upravou udaju
v metrice.

> Neviete ako by sa to dalo odstranit?
> vdaka
>
> PS: Netusite preco latex ma taky cudny system na delenie slov? Pomaly
> kazde tretie musim rucne opravovat pomocou \hypenation{}

LaTeX a TeX vubec deli velmi dobre. Hadal bych, ze pisete slovensky text
a mate zapnute anglicke deleni.
Nepisete nic o tom, jakou instalaci pouzivate a jaky LaTeX (jmeno
formatu) pouzivate, takze vic se asi rict neda.

Zdravi
                 Jaromir Kuben