Manuscript

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed May 5 12:29:29 CEST 2004

On Wed, 5 May 2004, Roman Dedic wrote:

> [...]
"Radkovani 1" je vyraz strojopisny, nikoliv typograficky. Mohu se zeptat,
jak v LaTeXu implementujete "radkovani 2"? Pokud pouzivate zakazane
dosazeni hodnoty do \baselineskip, kterou si LaTeX pri mnoha
prilezitostech meni sam, nedivte se, ze to "obcas nefunguje".

Nektere casopisy chteji vse tak, jak to ma byt tisteno, nekde chteji text
zvlast, obrazky zvlast a popisky take zvlast. V instrukcich pro autory by
mel byt navod na pripravu tabulek a obrazku. Pokud tam neni, udelejte to
podle sve uvahy.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz