Manuscript

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Wed May 5 08:04:15 CEST 2004

Alexandr Malusek <Alexandr.Malusek at IMV.LIU.SE> writes:

> Miroslav Fikar <miroslav.fikar at stuba.sk> writes:
>
> Dobry den,

> Dekuji za tip, funguje to celkem dobre.  Vsiml jsem si, ze radkovani
> 2 v dokumentu se zmeni na radkovani 1 u popisek floatu.  Snad to
> nebude vadit.
>
> Take si nejsem jist, zda mohou byt popisky uvadeny pod floaty.
> Kolegove je tam nemaji, ale instrukce pro autory se o tom nezminuji.
>
> S pozdravem, Alexandr Malusek

Ak by popisky pod floatmi vyrazne vadili, manual k endfloat sa
zmienuje o rieseniach. V kratkosti: predefinuje sa \makecaption:

\renewcommand{\@makecaption}[2]{%
\vskip\abovecaptionskip \hbox to \hsize{\hfil #1\hfil}%
\vskip\belowcaptionskip}

Z mojej doterajsej skusenosti: nikdy to v casopisoch nevadilo, ze su
tam popisky.

Pekny den,

M. Fikar
--