Dvousloupcová sazba dlouhé tabulky a zarovnání

Zuzana Popelková popelucha at mail.cz
Tue May 18 11:07:35 CEST 2004

Dobrý den,

pokouším se v LaTeXu vysázet jednoduchou, ale dlouhou tabulku pomocí
prostředí supertabular. Protože je tabulka celkem úzká, je vhodné ji
vysázet do dvou sloupců (činím tak pomocí \twocolumn). Každý sloupec je
ale nakonec jinak dlouhý a mnohdy i o víc než jeden řádek, což se mi nelíbí.

Můžete mi prosím poradit, jak to udělat, aby měly oba sloupce s tabulkou
stejnou výšku? Zkoušela jsem dát do preambule \flushbottom i
\raggedbottom, ale nic se nestalo.

Pěkný den

Zuzana Popelková