Vektorova grafika pre Texistov

Kornel Csach kciii at host.sk
Wed Mar 24 14:08:16 CET 2004

Ladislav Bitto wrote:

> Dobry den,
>
> takmer rok sa chystam napisat Vam tento mail. Uz 20 rokov pouzivam
> (teda zhruba je taky stary ako TeX) rovnaky graficky system -  ktory
> som obohatil o TeX a PS - a tak obstoji aj v dnesnej dobe. 12 rokov po
> poslednych upravach vo Vypoctovom Stredisku SAV som sa odvazil opytat, ci by
> sa nemohli uvolnit zdrojove kody tohto grafickeho systemu. Nakoniec to mam
> vo svojom pocitaci.
>
> Tvorba obrazkov funguje v kratkosti takto: kod pre obrazok(y) sa pise vo
> FORTRANe (kde mozme zapisovat TeXovske a aj PostScriptove prikazy = vyuzivat
> [...]

Je to ovela lepsie ako MetaPost? Moznosti MetaPostu (pocitanie
linearnych rovnic, ...) su myslim ze dost dobre.

Mozno by bolo dobre keby Ste skusili napisat nejake ,,programy'' na
vykreslenie jednoduchych obrazkov. Napriklad podobnych ako su v
dokumentacii k MetaPostu aby sme ziskali konkretnejsi predstavu.

K.C