csPlainTeX

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Mar 16 10:30:10 CET 2004

Radim Gála wrote:
> Zdravím!
>
> Už je to dost dlouho, co jsem TeX nepoužíval. Naposledy CSTeX pro DOS.
> Pár let. Rád bych začal znovu. Ale mám zájem jen o PlainTeX, resp.
> o českou verzi PlainTeXu a pdfPlainTeXu. Nechce se mi instalovat nic
> víc. Má někdo návod na takovou ruční instalaci?
> Např. které *.cab soubory mi pro toto stačí z instalace např. MikTeXu?
> Nebo jiné distribuce. A jak ji počeštit?
> Díky za tipy!

Nemam presny prehled, jak je to v jednotlivych distribucich udelano,
a uz vubec ne v MikTeXu. Mam ale dojem, ze csTeX byva vetsinou v jednom
balicku, spolecne csplain i csLaTex. Takze potrebujete nainstalovat
zaklad TeXu + balicek s csTeXem, a pak z toho rucne vyhazet vse,
co souvisi s LaTeXem. Pocesteni je hotove = csplain.

Lubos Kloc