nova verze OFS

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Mar 16 10:09:41 CET 2004

Bohuzel i TeXove komunite se casto zapomina na zakladni Knuthovu zasadu:
pokud je neco jednou publikovano a pouzivano, nesmi to menit vlastnosti.
Muzete to upravovat a vylepsovat jak chcete, ale DEJTE TOMU JINE JMENO.

Co takhle pojmenovat publikovane vyvojove verze OFS treba OFSa az OFSz
ci podobne?

Lubos Kloc