Posunutý copyright

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Mon Mar 15 22:58:33 CET 2004

Libor Tvrdik wrote:
> [...]

To je asi nedorozumění. :-)) Ten kroužek je -- přesně jak říkáte -- pod
řádkou, o maličko výše oproti textu je jen to 'c' v něm -- je to znát,
když si v xdvi zvětším pravým myšítkem výstup na maximum a na spodek
textu přiložím pravítko (tj. okraj zvětšovacího okna), na papíře jsem to
nezkoušel. Vizte přiložené obrázky. Makro je standardní \copyright.
Vlastní jsem na toto ještě nedělal (nepotřeboval jsem jej), psal jsem
pouze, že na takovéto drobnosti si je dělám sám, pokud potřebuji.

Marcel Svitalský
--

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

   tlf:     (+420) 221 904 308 ... po-pá 8:00-16:30
   tlf:     (+420) 606 439 651

   e-mail:  marcel.svitalsky at centrum.cz
   e-mail:  marcel.svitalsky at mpsv.cz

   GPG public key (ID 0xD98EC83A) fingerprint:
   3BEB 4658 A998 B9B3 3476  AD64 EF87 D0A5 D98E C83A

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX