ZAhadne zmizeni obrazku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Mar 12 18:19:16 CET 2004

On Tue, 9 Mar 2004, Ondrej Koala Vacha wrote:

> A byl ten eps vlozeny do ps nebo nebyl? Taky by bylo zajimave pohlednout
> do dvi souboru, coze to tam vlastne ten \special ulozil. Mozna jsem uplne mimo,
> ale nedelal ! v emTexu nejake otoceni pcx obrazku? emTex uz drahne let
> nepouzivam a navod mam kdesi, pokud vubec.

Richard Balogh mi poslal log file ze sveho uspesneho pokusu. Z nej je
videt, ze se sprave vklada EPS. V mem logu informace o vkladani obrazku
zcela chybi, tj. v DVI zadny \special neni. Pokud bych zadal spatne jmeno
souboru ci adresare, objevila by se chyba, ze nelze zjistit velikost
obrazku, protoze soubor nebyl nalezen. To se nestalo, soubor byl mlcky
ignorovan...

> --
> Ondrej Koala Vacha

Zdenek Wagner