Zrkadlovy obraz

Josef Svoboda j.svoboda at phoenix.cz
Fri Mar 12 11:41:51 CET 2004

> Dobry den,
>
> opat chcem zrkadlovo obracat, ale tentokrat PDF subor. Moj
> ovladac tlaciarne ho obratit nedokaze a subor nechcem konvertovat
> do PS. Kedze PDF je v podstate PS, mala by aj tu existovat
> zazracna formulka, ktora by sa pridala do hlavicky a stranu
> otocila (mam len jednu). Vlastnim aj kompletny Acrobat5, ale tam
> tiez som ziadnu pomoc nenasiel.
>
> Anton Surda

Dobry den,

jednou jsem neco podobneho zkousel. Neslo o zrcadleni, ale o
zvetseni (puvodni PDF melo velke bile okraje, chtel jsem linearne
zvetsit zrcadlo na ukor tech okraju). Tak jsem misto stareho
nastaveni

/MediaBox [ 0 0 595 842 ]
/CropBox [ 0 0 595 842 ]

pouzil nove nastaveni

/MediaBox [ 100 100 495 742 ]
/CropBox [ 100 100 495 742 ]

(Pouzil jsem jednoduchy program pro nahradu retezcu.) Kupodivu to
vyslo. Neni to ovsem zaruceny zpusob. Pro kontext jeste pridam
par radek ze "zahlavi" toho PDF:

/Producer (Acrobat Distiller 5.0.5 \(Windows\))
/Creator (Acrobat PDFMaker 5.0 pro Word)

Josef Svoboda