csplain na TeXlive 2003 neni csplain

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Wed Mar 10 20:46:30 CET 2004

On Wed, Mar 10, 2004 at 09:40:15AM +0100, Petr Olsak wrote:

> Chtel jsem se vas proto zeptat, zda jste tuto zkuseonst uz take
> zaznamenali i na jinych platformach, pro ktere je TeXlive urceno.

Tuto zkusenost zaznamenal (ne jako uzivatel csplainu) Hans Hagen
a reportoval ji na texlive listu, ktery ctes a kam prispivas:
http://tug.org/pipermail/tex-live/2004-February/005210.html

Takze resenim je napriklad rozsireni obsahu .tcx souboru
o znaky, ktere se nyni implicitne nemapuji (viz poznamka
Olafa Webera ve vyse zminenem threadu), a to zpusobem
jaky byl na tomto listu popsan pro tabelator.
Pak staci pridani opatchovanych .tcx souboru do cest pouzivanych
csplainem.

--ps