csplain na TeXlive 2003 neni csplain

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Wed Mar 10 18:55:18 CET 2004

On Wed, 10 Mar 2004, Petr Olsak wrote:

> Nebo pri pouziti csr fontu a csplainu. O to tady prave jde.
>
> Desetileta praxe mi ukazuje, ze mi stale vypadne totez dvi: na nanometr
> stejne, kontrolovane pomoci diff vystupu z dvitype.

A kdo nahodou cmr/csr nepouziva a pouziva jine (normalni?) fonty jako
Times ma smulu a je mu to jedno, protoze prenositelnosti
stejne nedosahne.

Aby opravdu padalo porad totez dvi, musi byt stejne fonty a deleni.
Jestlize se omezime na jedno deleni a jediny fonty, pak ano.
Ale neni to zadna univerzalni prenositelnost.

--
Ondrej Koala Vacha