csplain na TeXlive 2003 neni csplain

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Wed Mar 10 18:48:56 CET 2004

On Wed, 10 Mar 2004, Petr Olsak wrote:

> Problem, ktery zminujes (necitelnost logu na terminalu v nekterych
> systemech) je z hlediska TeXu mnohem mene vyznamny, nez problem,
> ktery naznacuji nize. Navic, ta necitelnost logu se pomoci
> LC_ALL=POSIX neodstrani, ale casto naopak: zhorsi.
>
> Predstav si tuto situaci. Dokoncujes knihu.

Predstavuji a dokonce mi to nedela problemy. Ale: zpusobu, jak si rozvrtat
knihu ci rejstrik v Texu je hodne, pres metriky, kodovani az po trideni indexu.
Nastavni locale neni jedine, stejne tak se da tvrdit, ze si prenastvim
TEXMFMAIN a pak na to zapomenu.

Pokud se vi, ze na locale zalezi, pak by se mel tex vzdy poustet s
locale. Ano, situace, kdy se o teto vlastnosti nevi je odsouzenihodna.
Naopak neni problem program vyzadujici neimplicitni locale pustit s nimi
lokalne (LC_ALL=POSIX hra). Proste kdyz na locale zalezi, tak zalezi,
stejne jako zalezi na jinych promennych systemu.

--
Ondrej Koala Vacha