csplain na TeXlive 2003 neni csplain

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Wed Mar 10 11:49:54 CET 2004

On Wed, Mar 10, 2004 at 10:08:54AM +0100, David Necas (Yeti) wrote:

> Snad tehdy, kdy *nejsou* pouzity TCX tabulky. Snad.
>
> Pouziti TCX tabulek je ale v kazdem pripade explicitni
> instrukci TeXu, jak se ma chovat, a jeho chovani pak musi
> byt deterministicke a nezaviset na nejakych promennych
> prostredi.

Byla o tom docela dlouha diskuse na tex-implementors listu
se zaverem, ze zavislost na locales je Bad Thing (tm), a tato zmena
byla (aspon castecne) mezi TL7 a TL2003 realizovana -- detaily
lze nalezt i v archivu texlive listu z podzimu 2003.

Chybka na TL2003 se patrne vloudila, v souvislosti se zmenou
popsanou v dokumentaci TL2003 v kapitole 10.2 (Zpravodaj 3-4/2003
strana 170).

--ps