csplain na TeXlive 2003 neni csplain

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Wed Mar 10 11:44:39 CET 2004

On Wed, Mar 10, 2004 at 11:02:13AM +0100, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Na mistnim nastaveni zalezi vzdy. Ja treba mam tex, ktery neumi tcx
> tabulky - mam tex vice texovatejsi nebo mene texovatejsi? :))

Stejne. Pokud neni implementace TCX tabulek chybna, tak
to neni neco, co by se zcistajasna samo od sebe pouzilo,
kdyz k TeXu pristupujete s tim, ze zadne TCX tabulky
neexistuji. Takhle ma idealne fungovat kazde rozsireni
TeXu. Zmena chovani pri zmene locales to ale nesplnuje,
protoze to je zavislost na externim (netexovem) nastaveni.

Kdyz je pouzivam, tak jsem si samozrejme vedom toho, ze je
to lokalni rozsireni, takze pri prichodu na jiny system
nepredpokladam apriori, ze tam funguji.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.