Problem se strankovym zlomem

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Sun Mar 7 00:49:31 CET 2004

On 06/03/04 23:47 +0100 or thereabouts, David Necas (Yeti) wrote:

> Predpokladam, ze jste se mezitim dopracoval k tem
> \pageinsertum, ktere jsou resenim puvodniho problemu,

Ano, je to presne tak :) Problem jsem uz vyresil, dekuji mnohokrat za
vsechny vase rady :)

> nicmene ta makra na podtisk vkladaji ten obrazek ve vystupni
> rutine (pri sazbe hlavicky). Nevim z hlavy, co udela
> \eject ve vystupni rutine, ale urcite tam nemuze udelat to,
> co dela normalne, tj. ukonceni sazby stranky a vyvolani
> vystupni rutiny, protoze v ni uz jste.

To mi nakonec taky doslo, ale az pote, co jsem si trosicku prohledl zdrojak
plainu. Priznam se, ze mi to obcas moc nemysli ;)

Mejte se krasne,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page: http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX, GNU/Linux