latex2rtf

Balogh Richard balogh at elf.stuba.sk
Mon Mar 1 14:37:09 CET 2004

Zdenek Wagner wrote:

> Mam, bohuzel jen ty nejhorsi. S cestinou se mi to nikdy nepovedlo.

Uz som raz pisal, ze mne sa to podarilo trocha obskurnym sposobom:
Konvertovany .rtf som otvoril vo WordPade (to je ten editor co ma
kazdy uzivatel Windows 95 a 98 v "Prislusenstve") a tam je diakritika
z nejakeho dovodu dobra. Potom dokument ulozim a WordPad spravi nejaku mne zahadnu
konverziu, vdaka ktorej sa vysledny .rtf da otvorit aj inde so spravnou diakritikou.

No to Vam asi nepomoze, kedze pouzivate OpenOffice, lebo asi nemate
Windowsy, a teda ani WordPad.

Richard Balogh