Posunutý copyright

Libor Tvrdik ltvrdik at trask.cz
Sat Mar 13 14:17:14 CET 2004

Dobrý den,

používám LaTeX na MandrakeLinuxu. Ve svém textu jsem použil makro \copyright, které vypisuje malé c v kroužku. Provedení se mi ale nezamlouvá. Díky kroužku se písmeno dostává pod optickou úroveň ostatního textu na řádku (zjevný důsledek použití \textcircled{}). Nebylo by hezčí, kdyby dolní okraj kroužku nestál na dolní dotažnici ale na účaří? (Tedy posunout výsledek \copyright o kousek výš?).

Jaký je váš názor? To že se nic neposouvá asi není jen tak a má to svůj důvod který mi uniká.

Předem děkuji za odpovědi.
--
Hezký den.
  Libor Tvrdík