PSTricks a pdfLaTeX

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jun 10 18:48:51 CEST 2004

On Thu, 10 Jun 2004 hospodka at feld.cvut.cz wrote:

> [...]
pdf(la)tex umi vlozit png a pdf, nikoliv ps a eps!

> Problem byl v te konverzi. Nevim, cim to solidne konvertovat. Zkousel jsem to
> Acrobatem (mam koupeny jen 5.0, ale to by asi nemuselo vadit), ale do eps se mi
> to nepodarilo (stale nejake komplikace s barvami). Do ps to bylo bez problemu,
> dokonce tam byl i spravny BB, ale LaTeXem zaradit nesel (preklad probehl, ale
> ve vyslednem souboru nesel obrazek zobrazit (zobrazil se vzdy na okamzik pri

PS obvykle nejde vkladat. dochazi ke kolizi vkladaneho PS kodu s vlastnim
dokumentem. Projevuje se to ruzne, napriklad probliknutim a okamzitym
zmizenim obrazku, zmizenim casti textu, zmizenim uplne jineho obrazku,
ktery vzdy fungoval, totalnim zhroucenim dokumentu.

> prekreslovani strany). S pdfLaTeXem to bylo OK. Zkusim se podivat na PDFTricks,
> jestli neco takoveho existuje (potrebuji jen zakladni cary s sipkami, ...).

PDFtricks umi jistou podmozinu, kterou lze snadno prevadet do PDF bez
plneho RIPu.

>                   Diky Jiri Hospodka

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz