PSTricks a pdfLaTeX

hospodka at feld.cvut.cz hospodka at feld.cvut.cz
Thu Jun 10 18:13:40 CEST 2004

Cituji z emailu od Kornel Csach <kciii at host.sk>:

> PSTricks skoro urcite nebude fungovat s pdf(La)TeX-om
> vkladane pdf by som skonvertoval na ps pouzil dvips + gs|Distiler

Problem byl v te konverzi. Nevim, cim to solidne konvertovat. Zkousel jsem to
Acrobatem (mam koupeny jen 5.0, ale to by asi nemuselo vadit), ale do eps se mi
to nepodarilo (stale nejake komplikace s barvami). Do ps to bylo bez problemu,
dokonce tam byl i spravny BB, ale LaTeXem zaradit nesel (preklad probehl, ale
ve vyslednem souboru nesel obrazek zobrazit (zobrazil se vzdy na okamzik pri
prekreslovani strany). S pdfLaTeXem to bylo OK. Zkusim se podivat na PDFTricks,
jestli neco takoveho existuje (potrebuji jen zakladni cary s sipkami, ...).

                  Diky Jiri Hospodka