PSTricks a pdfLaTeX

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jun 10 17:58:09 CEST 2004

On Thu, 10 Jun 2004 hospodka at FELD.CVUT.CZ wrote:

> Preji dobry den,
>
> nevim, zda to tu uz nekdy nebylo (nenasel jsem), ale lze nejakym zpusobem
> pouzivat PSTricks a pritom prekladat pomoci pdfLaTeXu tak, aby ve vystupnim
> souboru byly vysledne kresby? Prelozim-li soubor LaTeXem + dvips, tak je vse
> OK, pri pouziti pdfLaTeXu probehne preklad, ale ve vystupnim souboru kresby
> nejsou.

PSTricks generuji postscriptovy kod, takze je nutny plny RIP. Ten ale v
pdftexu neni. Jedinou moznosti je zpracovat obrazky zvlast, prevest kazdy
z nich na samostatny PDF, a ty pak vlozit. Alternativni cestou je
tex->dvi->ps->pdf, muzete vyuzit muj balicek PDFHDR z
http://icebearsoft.euweb.cz/tex/ a na prevod PS->PDF se da pouzit i
ghostscript.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz