PSTricks a pdfLaTeX

Vilem Sklenak Sklenak at vse.cz
Thu Jun 10 17:51:01 CEST 2004

Zkuste se podivat na PDFtricks.

Vilem Sklenak

                      hospodka at feld.cvu
                      t.cz                     Komu:     csTeX at cs.felk.cvut.cz
                      Odeslal:                 Kopie:
                      owner-csTeX at cs.fe        Na vědomí:
                      lk.cvut.cz               Předmět:  PSTricks a pdfLaTeX

                      10.06.2004 17:44
                      Odpovězte prosím
                      uživateli csTeX

Preji dobry den,

nevim, zda to tu uz nekdy nebylo (nenasel jsem), ale lze nejakym zpusobem
pouzivat PSTricks a pritom prekladat pomoci pdfLaTeXu tak, aby ve vystupnim
souboru byly vysledne kresby? Prelozim-li soubor LaTeXem + dvips, tak je
vse
OK, pri pouziti pdfLaTeXu probehne preklad, ale ve vystupnim souboru kresby
nejsou.

Domnival jsem se, ze pdfTeX podporuje PSTricks, ale zrejme jsem si to
spletl s
Metapostem. Pokud ano, tak me usmernete. Cesta pres dvips a Distiler je v
tomto
pripade nepouzitelna (potrebuji zarazovat pdf soubory, ...).

                                Jiri Hospodka