PSTricks a pdfLaTeX

hospodka at feld.cvut.cz hospodka at feld.cvut.cz
Thu Jun 10 17:44:29 CEST 2004

Preji dobry den,

nevim, zda to tu uz nekdy nebylo (nenasel jsem), ale lze nejakym zpusobem
pouzivat PSTricks a pritom prekladat pomoci pdfLaTeXu tak, aby ve vystupnim
souboru byly vysledne kresby? Prelozim-li soubor LaTeXem + dvips, tak je vse
OK, pri pouziti pdfLaTeXu probehne preklad, ale ve vystupnim souboru kresby
nejsou.

Domnival jsem se, ze pdfTeX podporuje PSTricks, ale zrejme jsem si to spletl s
Metapostem. Pokud ano, tak me usmernete. Cesta pres dvips a Distiler je v tomto
pripade nepouzitelna (potrebuji zarazovat pdf soubory, ...).

                                Jiri Hospodka