teror ze strany "open" licenci

Martin Kucera bouchi at altar.cz
Tue Jun 8 15:45:17 CEST 2004

Jen takova poznamka k tem ochrannym znamkam.
Pred par mesici jsem volal na Urad prumysloveho vlastnictvi
a tam mi k cenam mezinarodni registrace rekli toto:
Stoji to 4000 za registraci nazvu pro Cesko (nutna podminka),
2500 za zprostredkovani registrace mezinarodni, 653 svycarskych
franku pausal za mezinarodni registraci a 70 franku za kazdou
zemi, ve ktere ma  registrace platit. Pro pouhe tri zahranicni
zeme to tedy v prepoctu vychazelo na nejakych 24 tisic,
coz neni nijak mala castka.

Zdravi Martin Kucera