teror ze strany "open" licenci

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Jun 1 16:57:15 CEST 2004

On Tue, Jun 01, 2004 at 04:12:20PM +0200, bugtraq at centrum.cz wrote:

> Ne tak docela. Aby byla GNU GPL platna, musi byt splnene urcite podminky.
>
> Staci si ji precist a nahlednout pripadne i do GNU GPL FAQ. :-)

Myslite snad tohle?

http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#ReleaseUnderGPLAndNF

Pokud jsem vyhradnim autorem kodu (nejde tedy o derived
work), coz je prepoklam situace, o niz se bavime, mohu ho
licencovat, pod jakymi licencemi chci. Samozrejme jsou ty
licence vzdy ve vztahu ,nebo`, tj. nesmeji by exklusivni,
coz ale GNU GPL neni.

Kde se podle vas pise opak?

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.