Predefinovani podtrzitka?

Tomas Zahradnicky zahradt at cslab.felk.cvut.cz
Fri Jul 23 20:18:59 CEST 2004

>Mozna by to slo trochu vycistit -- \theSubscript je
>opakovani definice \sb z plainu, kterou staci pouzit;
>\if\the\fam7 bych radeji testoval \ifnum\fam=7; namisto
>\relax postacuje mezera, kterou TeX spolkne v ramci
>syntaktickeho pravidla <number>

to je pravda. ja mel trochu strach aby se tam nepridalo nejake cislo
z nasledneho vstupu. mozna jsem moc paranoidni ohledne mezer v
makrech :-)

>; \expandafter zde IMHO nema vyznam (ale mozna mam jen prilis malou
>predstavivost ;-)
>
>Tedy neco jako
>
>   \def_{\ifmmode\sb\else\ifnum\fam=7 \char95 \else\_\fi\fi}

diky za zjednoduseni. ja se plain teprve ucim a to makro, ktere jsem
predtim poslal v LaTeXu nefungovalo, protoze ta podminka na \the\fam7
nefungovala. LaTeX s tim zrejme neco udela, protoze \the\fam vyslo
vzdy 0, ikdyz pred tim bylo \tt. co se tyce toho \expandafter tak to
tam opravdu byt nemusi.

-Tomas
--
# Ing. Tomas Zahradnicky, Jr.