WinEdt + Metafont

Erik Bartoš bartos at thsun1.jinr.ru
Tue Jul 27 10:43:38 CEST 2004

On 26 Jul 2004 02:26:02 -0700, Petr Pecka <peckap at centrum.cz> wrote:

> Dobry den,
> chtel jsem se zeptat, jestli jste nekdy nezkouseli nakonfigurovat
> WinEdt, aby z nej slo poustet Metafont? (Podobne jako TeX - kliknutim
> na ikonu.)
> Dekuji Petr Pecka.

Ak som vas spravne pochopil, chcete editovat MF zdrojak priamo vo WinEdt.
Neviem ako velmi ste familiarny s WinEdt-om. Ide o to vlozit ikonku do
"Tool Bar"-u
a spravit zodpovedajuce odkazy na MF.
Skusim to strucne napisat, keby boli otazky mozem potom obsirnejsie
objasnit:

V Options -> Menu Setup v zalozke "Main Menu" vyberiete "&Accessories".
Potom cez "Insert New Item" vlozite novu "Utility" a nazvete si ju podla
seba, napr. MetaF.
V policku 'Utility' napisete: mf "%N%T" (cize  MetaFont bude spustat vami
editovany subor)
V policku 'Start in' napisete: %P (aby sa vysledok MetaFontu ulozil v
pracovnom adresari).
Zaskrtnete policka 'Requires a Document', 'Set Folder to "Start in"',
'Save Input file to Disk'.
V 'Images' si vyberiete ikonku ktoru budete mat na "Tool Bar"-e. Napr.
c.99.

Teraz uz mate v hlavnom menu pod "Accessories" novu polozku (napr. MetaF).
Treba este dodat vami vybranu ikonku.
Kliknete pravym tlacitkom na "Tool Bar" a vyberiete "Enter Tool Bar
Setup...". Vami zvolenu ikonku si prenesiete na pozadovane miesto.

S pozdravom,
			Erik Bartos