epsf obrazky jako HERE dokumenty

Milan Vancura milan at ucw.cz
Thu Jul 22 10:33:14 CEST 2004

> mne stacilo ten program upravit tak, aby krome tvorby tech \special
> prikazu vlozil taky prislusny primitiv \font.

To neni problem, ten je v tom, ze dvips v PS pojmenovava fonty jmeny Fa, Fb,
Fc... podle poradi jejich pouziti v dokumentu. A tu vazbu mezi TeXovskym jmenem
a tim Fa zjistim pouze, kdyz dvips vlozi mapujici PS kod. Coz ovsem udela jen
tehdy, kdyz najde externi eps s radkou zacinajici %*Font: a obsahujici
pozadovane jmeno (a dalsi parametry) fontu.

> Jak to dela PStricks?

Obchazi to, strida PS \specialy a TeX. Vysledkem je nemoznost pouzit \psttoeps
pro takovou kombinovanou sazbu a hlavne strasna pomalost, pro knihu plnou
diagramu naprosto nepouzitelne.

> A co takhle precist to z tfm? Ten je snad k tomu urcen, ne?

To uz snad precetlo to dvips! Vzdyt kdybych mel psat jeste parser tfm v jazyce
PS (tfm, ne pl!), tak kdy by se uzivatel dockal vysledku? Mysleno v obou
vyznamech, tj. kdy bych asi tak odladil ten balik a jak dlouho pak bude trvat
preklad/prohlednuti jedne stranky s peti diagramy.

Jde tedy o to, jak se z PS dostat k informacim dvips - mapovani fontu na Fa,
Fb... a metriky techto fontu.

Dekuji za vas zajem, kdybyste mel (kdokoli) nejaky napad, budu vam velmi
vdecny.

Milan Vancura