minitex on Win XP

Pavol Kucerak kucerak at centrum.sk
Tue Jul 20 12:07:15 CEST 2004

Vdaka za odpovede

Vojtech Hala <egg at matfyz.cz>  wrote
>Bez křišťálové koule Vám těžko může někdo poradit. Jaké chybové hlášky
>jste obdržel, jak jste to zkoušel řešit a s jakým výsledkem?
>
>Pěkný den!

Mate pravdu,
nechcelo sa mi to vsetko pisat, lebo som sa isty cas vrtal v bat suboroch
a urobil niekolko zmien resp. pomocnych vypisov. Na zaciatku hned v texset.bat
to spadlo na riadku:
  if "%1==" goto end
a potom som sa snazil sledovat a upravovat aby to nieco robilo a nechcelo
sa mi to vsetko vypisovat. Tak som si pomyslel, ze ak sa s tym uz niekto
trapil predo mnou... Ked zoberiem nasledujucu odpoved:

 Luboš Kloc <kloc at ipm.cz> wrote

>Obecne plati, ze cim novejsi verze Windows tim horsi kompatibilita
>se starymi DOSovskymi programy.
>Takze je spise otazka, jaky smysl ma instalovat miniTeX na pocitac
>s WinXP. Logictejsi by mne pripadalo vytvorit si obdobnou
>minimalni instalaci z nektere Web2c distribuce pro Windows,
>treba z TeXlive nebo MikTeXu.
>
>Lubos Kloc

- tak sa mi zda ze sa s tym neoplati trapit. Skusal som to preto ze na Win98SE
sa mi to myslim bez problemov podarilo, tak som dufal. Mne sa zasa zda
cudne ze vam nejde minitex na Win98. A mam k dispozicii instalacne subory
minitex, nezaberaju vela, ale TeXlive a pod. pre win. nemam. Ale rad
by som ho ziskal a skusil.
CO treba k tomu urobit? Clen CSTug uz som, hoci to dost dlho trvalo.

PS. asi budem mat teraz malo casu na pripadne reakcie, odpovede.

Este raz vdaka, prajem vela zdaru
P.Kucerak

http://mail.centrum.sk/ - Chceš nový e-mail, zriaď si ho!