minitex on Win XP

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jul 20 08:34:05 CEST 2004

Josef Polách wrote:

> Zkusenost mam pouze na Win95 -- funguje v pohode, Win98 -- nejde rozchodit. Ve
> WinXP (a zkousel jsem i na Win98) mi funguje leda TeX z TexLive, editor Vim,
> neni problem.

Obecne plati, ze cim novejsi verze Windows tim horsi kompatibilita
se starymi DOSovskymi programy.
Takze je spise otazka, jaky smysl ma instalovat miniTeX na pocitac
s WinXP. Logictejsi by mne pripadalo vytvorit si obdobnou
minimalni instalaci z nektere Web2c distribuce pro Windows,
treba z TeXlive nebo MikTeXu.

Lubos Kloc