PDF (PS) to text

Milan Vancura milan at ucw.cz
Wed Jan 21 07:09:52 CET 2004

> vedi. Delam Abicko, PDF souhrn nejlepsich clanku portalu
> abclinuxu.cz. Predchozi sazec to delal v csLaTeXu a prevadel
> do textu (sic!), ja to delam v plainu, ale prevod mi nejde.

To je neco jineho - ja myslel obecny prevod (neznamy dokument)PDF2text, takto
si to muzete v TeXu mozna nejak prichystat... Premyslim o nejefektivnejsim
reseni a stejne mi porad z toho vypadava, ze pokud tam neni nejaka silena
expanze textu z maker, tak je nejjednodussi napsat si makra ve vim nebo podobne
chytrem editoru a dostat text rovnou ze zdrojaku TeXu nez z toho PDF...

Milan Vancura