PDF (PS) to text

Vlastimil Ott latex at e-ott.info
Tue Jan 20 22:21:06 CET 2004

Milan Vancura wrote:

> obavam se, ze jste se svym pozadavkem predbehl dobu o cca pet let perne prace,
> z toho nejmene tri roky Vasi :-)

Tak spatne to prece byt nemuze. :-(

> Ty parsery jsou rady, pokud vubec nejaky text vytahnou a je ve spravnem
> kodovani. O nejakem rozmeru zrcadla si muzeme zatim nechat jen zdat. To je
> snazsi si nechat uriznout nove zrcadlo podle velikosti zobrazeneho textu - u
> sklenare :-))

Hm, mozna jsem se unahlil s pouzitim slova 'zrcadlo' - ta
konotace je viditelne prilis silna. Jde o to, ze radky
nejsou horizontalne zarovnane do bloku.

Problem je v tom, ze vim, ze to jde, pouze nevim jak. Nebudu
chodit kolem horke kase - bystri pozorovatele to stejne uz
vedi. Delam Abicko, PDF souhrn nejlepsich clanku portalu
abclinuxu.cz. Predchozi sazec to delal v csLaTeXu a prevadel
do textu (sic!), ja to delam v plainu, ale prevod mi nejde.
Nemuzu se ho zeptat, ptam se vas. Pochybuju, ze to upravoval
rucne, uz jenom proto, ze text je zarovnany do bloku. Cim to
mohl delat?

--vo

--

Vlastimil Ott