predefinovani section

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jan 14 12:24:33 CET 2004

Jakub Kremsa wrote:

>Dobry den,
>
>ve svem LaTeXovem dokumentu mam prilohy, ktere jsou znaceny pismeny ve tvaru
>A.1
>A.2
>B.1
>atd.
>Toho jsem dosahl prikazem \def\thesection{\Alph{section}}\setcounter{section}{0}.

Pokud pouzivate balik hyperref (nepisete, jak delate klikaci verzi),
melo by stacit doplnit

\def\theHsection{\Alph{section}}

a pripadne volat balik hyperref s volbou hypertexnames=false.
Pak ma kazdy odkaz jine cislo.

> [...]
>\newcommand\pril{\@startsection      {pril}{1}{\z@}%
>                                     {-3.5ex \@plus -1ex \@minus -.2ex}%
>                                     {2.3ex \@plus.2ex}%
>                                     {\normalfont\Large\bfseries}}
>\newcommand\subpril{\@startsection   {subpril}{2}{\z@}%
>                                     {-3.25ex\@plus -1ex \@minus -.2ex}%
>                                     {1.5ex \@plus .2ex}%
>                                     {\normalfont\large\bfseries}}
>
>Odkazy sice funguji, ale chyba je v tom, ze v souboru jobname.out jsou nadpisy i podnadpisy priloh oznaceny jako uroven 0. Take v souboru toc jsou nadpisy oznaceny jako typ pril, coz vede k nezadoucimu vysazeni obsahu. Potreboval bych TeXu sdelit, z

V souboru hyperref.sty (zrejme ho pouzivate) lze nalezt
\def\toclevel at section{1}
Asi je tedy treba doplnit neco podobneho. A mozna jeste neco dalsiho. Je
treba to vyzkouset a podivat se pripadne
do hyperref.sty. Je k tomu i komentovany zdrojovy text.

Zdravi
            Jaromir Kuben