predefinovani section

Jakub Kremsa tex at kommo.com
Tue Jan 13 19:44:20 CET 2004

Dobry den,

ve svem LaTeXovem dokumentu mam prilohy, ktere jsou znaceny pismeny ve tvaru
A.1
A.2
B.1
atd.
Toho jsem dosahl prikazem \def\thesection{\Alph{section}}\setcounter{section}{0}.
Vystup do PostScriptu je v poradku, ale pri vytvareni "klikaciho" pdf nastane problem, protoze nadpisy v prilohach jsou opet typu section cislovane od nuly a veskere odkazy na prilohy odkazuji na kapitoly v dokumentu (na prvni vyskyt typu section se stejnym cislem a tedy ne do priloh). Vytvoril jsem tedy nove citace a nadefinoval prikazy pril a subpril

\newcounter{pril}
\renewcommand{\thepril}{\Alph{pril}}
\newcounter{subpril}[pril]
\renewcommand{\thesubpril}{\thepril.\arabic{subpril}}
\newcommand\pril{\@startsection      {pril}{1}{\z@}%
                                     {-3.5ex \@plus -1ex \@minus -.2ex}%
                                     {2.3ex \@plus.2ex}%
                                     {\normalfont\Large\bfseries}}
\newcommand\subpril{\@startsection   {subpril}{2}{\z@}%
                                     {-3.25ex\@plus -1ex \@minus -.2ex}%
                                     {1.5ex \@plus .2ex}%
                                     {\normalfont\large\bfseries}}

Odkazy sice funguji, ale chyba je v tom, ze v souboru jobname.out jsou nadpisy i podnadpisy priloh oznaceny jako uroven 0. Take v souboru toc jsou nadpisy oznaceny jako typ pril, coz vede k nezadoucimu vysazeni obsahu. Potreboval bych TeXu sdelit, ze pokud narazi na tento typ (pril, subpril), ma s nim zachazet, jako kdyby to byl typ section, ale vlozil jinou znacku, aby fungovaly spravne odkazy na prilohy. Tusim, kde je chyba, ale prilis si s tim nevim rady, takze bych byl vdecny za postouchnuti.

Diky,
jakub