LaTeX a 50 Euro

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jan 14 08:34:04 CET 2004

Josef Polách wrote:

>Nedelejte si iluze, s Uradem pro ochranu HS jsem si uz dopisoval a jsou to
>stejni omezenci jako vetsina jinych statnich uredniku. Je to jen zdani, ze je
>to pomerne nova instituce, ale prakticka uzitecnost -- nic moc.

Nedelam si o UOHS zadne iluze a taky jsem se na ne v teto veci
neobracel. Nicmene jsem uz o nepripustnosti pozadavku
proprietarniho formatu jako jedine varianty korespondoval
s nekolika urady a reakce jsou si dost podobne:
- uredniky vubec nenapadlo, ze by to mohl byt problem
- vubec netusi, ze by mohla existovat jina varianta
- maji po ruce hromadu vymluv, typu "my to vlastne nevyzadujeme,
   jedine rozhodujici je papirovy formular, tohle je jen dobrovolny
   dodatek" a tak ruzne podobne.
Moje tvrzeni, ze pro statni urad je nepripustne zvyhodnovat soukromou
 firmu zatim nikdo nezpochybnil. Na druhe strane ovsem neocekavam,
ze urady kvuli mym vyhradam okamzite zmeni sve chovani a sve
SW vybaveni. Pokud se mne vsak dari u uredniku zsit seminko
 pochybnosti o spravnosti jejich pocinani, pokladam to za uspech.
Urednici maji v krvi alibismus a snahu vyhnout se potencialnim potizim.
Neocekavam, ze v tom UOHS udela radikalne poradek. Pokud ale
nepropadneme pasivite, postupneho zlepseni situace se muzeme dockat.

                                   Lubos Kloc