LaTeX a 50 Euro

Josef Polách josef at polach.org
Tue Jan 13 20:46:50 CET 2004

Dne út 13. leden 2004 15:45 jste napsal(a):
> Zkuste se branit. Soukromeho vydavatele nemuzete k nicemu nutit, ale pokud
> ma treba organizator konference neco spolecneho se statnimi penezi, musi
> krome proprietarniho formatu DOC prijimat i nejaky otevreny format,
> jinak zasahuje nepripustne a v rozporu se zakonem do hospodarske souteze.

Nedelejte si iluze, s Uradem pro ochranu HS jsem si uz dopisoval a jsou to
stejni omezenci jako vetsina jinych statnich uredniku. Je to jen zdani, ze je
to pomerne nova instituce, ale prakticka uzitecnost -- nic moc.

Pohoda, hezky den

Josef

--
Josef Polách, http://www.polach.org

Odchozí zpráva neobsahuje viry, protože k jejímu vytvoření nebyly použity
výměšky Micro$oftu.
Outgoing message doesn't contain viruses, it was not created using the
secretes of Micro$oft.