LaTeX a 50 Euro

Stanislav Paluch - KMM paluch at fria.fri.utc.sk
Tue Jan 13 15:07:01 CET 2004

Vazeni pani,

ja mam iny problem - opacny. Cele Vianoce som stravil preklikavanim
TeXovskych clankov do toho po****eho Wordu, aby mi ich vobec v tu
nemenovanych konferenciach uverejnili. Kto ste to este nerobili, si
neviet predstavit, aka je to nesmierna otrava. A nakoniec to - napriek
obrovskej namahe - vyzera velehnusne.

Mnozstvo casopisov vobec neberie TeXovske dokumenty a ziada iba Word.
Zabavac Petr Novotny hlas heslo: "S blbcami nespolupracuj".
Slusny clovek by tam teda nemal nic posielat, ale co robit, ked
publikacne bobriky su nevyhnutne do grantov, evaluacii a vobec pre
zotrvanie v zmestnani.

Ako dosiahnut, aby bol TeX akceptovany?

Vsetkych zdravim, zelam vsetko najlepsie v novom roku.

                            Stanislav PALUCH