LaTeX a 50 Euro

Tomas Mikolanda tomas.mikolanda at vslib.cz
Tue Jan 13 13:08:26 CET 2004

Dobry den vsem,

nemuzu si pomoct, ale takto by to melo byt na kazde aspon trosku
vyznamne konferenci. Proc bych to mel psat ve Wordu, kdyz se pocita s
tim, ze vsechny prispevky budou zarazeny do sborniku, ktery se
samozrejme bude tisknout. Pak to chodi treba tak jako u nas (jestli se
nepletu), ze to clovek musi z toho Wordu nejdrive cely vytisknout a
tyhle papiry predat tiskarne.

Kdyz  to budou vsichni pekne psat v TeXu / LaTeXu, tak je to primo pro
tiskarnu, a to jakkoukolikv rozumnou. ASCII text ten se da jiste
prekonverovat do LaTeXu pomoci nejakych maker. Sem proto, aby to bylo
takhle vsude. Veskere naklady navic, ktere jsou sprazene s tiskem
sborniku prenechat na "neukaznenych" pisatelich. Jak je videt, nekde to
uz pochopili..

"Holt za lenost se platit musi.."

Zdravi Tomas Mikolanda