LaTeX a 50 Euro

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Jan 13 12:56:07 CET 2004

Dobry den,

aj ked brnknem na vecnu temu LaTeX/WORD, dufam, ze to neuskodi.
Stala sa mi zaujimava vec. Prisla za mnou kolegyna, ci sa neda
prekodovat z WORDu do LaTeXu a ci to dokazem. Hovorim, bez debaty
to skusim, ale som velmi zvedavy, ze naco to potrebujes (od nej to
bolo velmi prekvapujuce).

Dozvedel som sa, ze je to abstrakt (jedna strana) na konferenciu do
Francuzska (EGU) a v propoziciach sa pise: mozete to poslat ako ASCII
text alebo ako LaTeXovy subor, riadkovanie, fonty .......

Az v dalsom odseku je naznacene, ze je to mozne poslat aj vo WORDe
a podobnych formatoch, ale potom treba zaplatit navyse 50 Euro!
Priznam sa, pre mna to bol maly sok. Ta suma je celkom pekna
(WORDista by povedal, ze z troch abstraktov ma novy WORD)
a s takymto niecim sa clovek nestretne kazdy den.

Zdravi
Ladislav Bitto