PDF

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Mon Jan 12 16:33:17 CET 2004

d> >
Je

> Format PDF skutecne operator cyklu nema, ale stejne se mi to zda divne.
> Proc se vektorovy krizek prevede na bitmapovy? Nemate zapnute nevhodne
> konverze pri ukladani do EPS? Pouzivate PS Level 2? Navic, bitmapova
> grafika je objekt s urcitym identifikatorem, ktery se da vlozit do PDF
> jednou a opakovane se pouziva jen odkaz. V jednom clanku Vita Zyky je
> popsano, jak to funguje. Problem je v tom, ze Distiller to umi az od verze
> 5, i kdyz PDF to podle specifikace umi od sameho pocatku.

Je to zahada. Distiller 5 tomu pomoze len nepatrne. Dokonca nepomohlo, ani
ked som nastavil pri vsetkych typoch bitmap: bicubic downsampling na 72dpi
pre vsetky bitmapy nad 72dpi. Stovky distilacii mi prebehli v poriadku a iba
tato jedna nie. Zrejme to uz zabalim. Obrazky necham kompletne vyrastrovat a
pri vhodnom rozliseni PDF stiahnem urcite pod 1MB.

Zdravi a dakuje

Anton Surda