DELSI: csplain a dynamicky meneny soubor (obsah, rejstriky apod.)

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Sat Jan 10 20:28:48 CET 2004

On Sat, Jan 10, 2004 at 08:10:40PM +0100, Vlastimil Ott wrote:

> To je ten problem: nevim, kdy ho mam zavrit? Pri kazdem zapisu ho mam
> otevrit/zavrit? Je mi jasne, ze je problem s bufferem, ale myslel
> jsem, ze se to tyka logiky TeXu.
>
> Cili \closeout jsem zkousel ve \vytvorTOC, pochopitelne jde vsechno na
> terminal, protoze se to provede hned a soubor je otevren, zavren a pak
> se do nej ma zapisovat.
>
> Myslel jsem, ze se to obvykle nemusi delat? Je fakt, ze ten soubor
> \toc ma cca 5kB. Ulozi se ok, ale nenacte se.

Mh, takhle, jestli jsem to pochopil spravne, tak se snazite
nacist soubor, ktery mate v tu chvili i otevreny \openoutem
a neco do nej zapisujete. Tim se vydavate na milost a nemilost
OS a TeX nezarucuje v tomto smeru zadnou konzistenci.

IIRC ma kvuli tomu LaTeX soubor .aux, do ktereho se
spokojene zapisuje, protoze to neni ten, ze ktereho se obsah
cte (to je .toc); obsahuje jen prikazy, ktere teprve zapisi
vlastni .toc, coz se ale muze odehrat, az kdyz se z nej
s jistotou necte.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.