DELSI: csplain a dynamicky meneny soubor (obsah, rejstriky apod.)

Vlastimil Ott latex at e-ott.info
Sat Jan 10 20:10:40 CET 2004

David Necas (Yeti) wrote:

> Nejak jsem z toho nepochopil, jestli soubor nekdy
> explicitne zavirate \closeout, a pokud ano, tak kdy.
> Protoze mi to pri letmem pohledu pripada jako problem
> s bufferovanim (OS jeste vsechno nezapisal, etc.).

To je ten problem: nevim, kdy ho mam zavrit? Pri kazdem zapisu ho mam
otevrit/zavrit? Je mi jasne, ze je problem s bufferem, ale myslel
jsem, ze se to tyka logiky TeXu.

Cili \closeout jsem zkousel ve \vytvorTOC, pochopitelne jde vsechno na
terminal, protoze se to provede hned a soubor je otevren, zavren a pak
se do nej ma zapisovat.

Myslel jsem, ze se to obvykle nemusi delat? Je fakt, ze ten soubor
\toc ma cca 5kB. Ulozi se ok, ale nenacte se.

--vo

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info