Hypertextov} odkaz

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Jan 9 10:39:18 CET 2004

On Fri, 9 Jan 2004, Vratnik wrote:

> Ako sa to da nezapnut to? ked to spravim pomocou cslatexu, potom
> dvi-ps a ps to pdf tak tam bookmarky aj obrazky su ale nie bookmarky s
> ceskymi znakmi. ked som pouzil pdfcslatex tak som tam nemal ani
> bookmarky ani obrazky. Posielam vam teda moj subor tex a prosim skuste
> mi ho vyexportovat do pdf s obrazkami a ceskymi znakmi v bookmarkoch.
> dakujem velmi pekne..

1. Vlastnosti PDF se nastavuji v pdf*texu primitivem \pdfannot. Ja sam
bohuzel pdf*tex nepouzivam, takze syntaxi neznam, musel bych patrat v
manualu.

2. Zeptejte se firmy Adobe, proc nedela alespon Acrobat Reader v novych
verzich pro vsechny operacni systemy (vcetne OS/2). Ja uz jsem se ptal
primo sefa programatoru, kdyz byl na jedne akci v Praze, ale kdyz se ptam
jen ja, je to malo. Bookmarky v Unicode otevrene ve starsim AR vyprodukuji
daleko horsi zvjerstva nez bookmarky bez diakritiky. Podporu
neprenositelnych reseni povazuji za ztraceny cas, takze dokud firma Adobe
nezmeni svuj pristup tak, aby PDF byl "portable" nejen jmenem, ale i ve
skutecnosti, nehodlam se diakritikou v bookmarcich zabyvat.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz