Hypertextov} odkaz

Vratnik vratnik at seznam.cz
Fri Jan 9 10:20:14 CET 2004

Dobrý den,
9. januára 2004, 10:01:02, napsal jste:

ZW> Nejspis jste si to zapomnel zapnout, urcite to jde.

ZW> Pak mate 2 moznosti:

ZW> 1. prevest obrazky do jineho formatu (treba i do PDF, bud distillerem nebo
ZW> ghostscriptem)

ZW> 2. muj balik, ktery jsem poslal v minulem mailu, tj.
ZW> http://icebearsoft.euweb.cz/tex/

ZW> Zdenek Wagner
ZW> e-mail: wagner at cesnet.cz

ZW> see also http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
ZW>          http://icebearsoft.euweb.cz

Ako sa to da nezapnut to? ked to spravim pomocou cslatexu, potom
dvi-ps a ps to pdf tak tam bookmarky aj obrazky su ale nie bookmarky s
ceskymi znakmi. ked som pouzil pdfcslatex tak som tam nemal ani
bookmarky ani obrazky. Posielam vam teda moj subor tex a prosim skuste
mi ho vyexportovat do pdf s obrazkami a ceskymi znakmi v bookmarkoch.
dakujem velmi pekne..

--
S pozdravem,
 Vratnik