info o bookmarkoch

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Jan 8 14:52:11 CET 2004

Pokud vim, tak platilo, ze v zalozkach PDF mohou byt jen znaky z Latin1,
takze tam
cestina/slovenstina byt nemuze. Je to problem PDF formatu, nikoliv TeXu
a jeho
pomocnych baliku.
     Pan Wagner by asi vedel presne, jestli se v nejnovejsich verzich
PDF v tomto ohledu
neco nezmenilo.

                 S pozdravem

                              Lubos Kloc