info o bookmarkoch

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jan 8 14:49:14 CET 2004

On Thu, 8 Jan 2004, Vratnik wrote:

> Dobry den, potreboval by som poradit... Je nejak mozne dosiahnut aby v
> bookmarkoch v pdf fungovala cestina a slovencina? pouzivam texlive
> 2002 pod win2k mam hyperref 6.71, niekde som cital ze v hyperref 6.72
> uz vraj je nejaka podpora cestiny ale neviem to nikde najst. dakujem
> za pomoc

PDF do verze 1.2 vcetne pouziva pro bookmarky pouze systemovy font v
kodovani AdobeStandardEncoding, kde znaky pro vychodoevropske jazyky
nejsou. PDF od verze 1.3 (tj. Acrobat 4) jiz umoznuje definice bookmarku v
UNICODE. Potiz je v tom, ze ne vsude je dostupny Acrobat 4. POkud se
takovy soubor jeste podari v Acrobatu 3 otevrit, bude tam daleko horsi
smeti.

> Peter Slavik

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz