zalomenie textu bez medzier

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Sat Jan 3 13:18:53 CET 2004

On Sat, Jan 03, 2004 at 11:39:00AM +0100, Jozef Riha wrote:

> vzhladom k tomu, ze tento thread este tak uplne nevymrel, poprosim ci by mi niekto neupravil to povodne makro aby stacilo napisat napr. tento text a vypadlo by TentoText. mozno by verzalky sli nahradit trebars tucnym fontom. btw: vzorce asi rozsekn

Jednoduche vzorce rozdeli TeX sam a nejake matice,
integralni rovnice, retezove zlomky a spol. asi ve vasem
stylu stejne nemaji smysl...

S temi verzalkami to neni tak uplne jednoduche -- nenapada
me, jak rozumne udelat \uppercase z kontrolni sekvence,
ktera je \let-em ztotoznena z nejakym znakem...

Neni jednodussi prohnat text Perlem, ktery provede potrebnou
destrukci struktury a a2ps (nebo necim podobnym)? K cemu je
vam tu nastroj, ktery umoznuje vytvaret typograficky
dokonale dokumenty, kdyz potrebujete obdelnicek pismenek?
Jedine snad jako demostrace, ze to v TeXu jde...

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.