Re: zalomenie textu bez medzier

Jozef Riha zefo at seznam.cz
Sat Jan 3 11:39:00 CET 2004

================= Puvodni správa =================
Od (From): "Stepan Kasal" <kasal at ucw.cz>
Komu (To): cstex at cs.felk.cvut.cz
Kópia (Cc):
Predmet (Subject): Re: zalomenie textu bez medzier
Dátum (Date): 3. 1. 2004 10:33

> Vyroba tahaku neni nic spatneho, podvod je, kdyz ho clovek pouziva.
> Muj deda rikal, ze psani tahaku je dobra metoda uceni -- i kdyz
> ja bych asi preferoval rucni psani.
>
> KPuvodnimuNapadu:JednakJeToVeliceNecitelne,JednakVerzalkyVyplancajiVic
> MistaNezUsetrite.
>
> Pozdravujte sveho pana ucitele,
> 	Stepan Kasal

vzhladom k tomu, ze tento thread este tak uplne nevymrel, poprosim ci by mi niekto neupravil to povodne makro aby stacilo napisat napr. tento text a vypadlo by TentoText. mozno by verzalky sli nahradit trebars tucnym fontom. btw: vzorce asi rozseknut nie je mozne, ze?

diky a vsetko dobre v novom roku,

-- jose